så jävla bra helg.

Otroligt lyckad lördag! Hur bra som helst. Efter att jag vaknat upp från det döda, koman eller vad man nu säger. Jag var helt enkelt inte riktigt med.
Men sedan ordnade det upp sig. Tror jag ska börja lyssna bättre på Emma faktiskt. Hon hade ju rätt.
Så jag fixade till mig efter att ha stoppat lite mat i ansiktet för att sedan dra till Västertorp och Cissi. Nu började taggningen ordentligt. Hon var minst lika taggad som jag! Det kunde ju bara bli bra.
Så vi var hos henne bra länge och blandade smarriga drinkar innan vi åkte mot stan och Big Ben. Japp jag var där 2 dagar i rad. Borka och Hampe skulle nämligen lira igen så vi mötte upp diverse folk som redan var där.
Träffade Victor efter väldigt lång tid också och det var super kul!
Sedan hör det inte till saken att vakterna var väldigt dryga och otrevliga i sitt sätt. Och att vi knappt kom in pga 23 års gräns, vilket det även var i fredags då vi var där också. HMM?! Märkligt. Nåväl in kom vi iallafall.
Så vi röjde på tills stäninging.
Köpte med oss as god mat och drog till Cissi för att sitta uppe och snacka och ha det allmänt trevligt till kl 5 på morgonen. Så värt! Och att hon bor nära stan är verkligen ett plus. Haha.
Massa saker hände men vi hade en MYCKET lyckad kväll. Gärna mer sådana! Tack alla.
Snart ska jag mot stan igen för att träffa stylisten för kläderna inför imorgon. Nu drar det ihop sig på riktigt verkligen.
Shit hade nästan glömt det. Så jävla bra helg!

Dagens musik; Kizz - Crazy crazy nights



pulver hjälpte mig verkligen, skriv det här i tidningen...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag kör gärna också fler sånna kvällar! ;) :D

Postat av: angelique

jaaaag meeed!

2010-04-28 @ 19:05:27
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback