pain tisdag.

Lever fortfarande på sälen resan. Kommer göra det ett bra tag i guess. "Carlsberg, problaby the worst hangover in the world". Snacka om mottot för resan. Den var värt allt, precis allt den där resan. Det var så mycket kul som hände hela tiden att jag fortfarande kan gå och komma på roliga saker av allt det där. Så jävla sjukt! Kan ju bero på gänget som åkte också, alla lika störda på sitt sätt.
Men idag var det bra tungt att få upp huvudet från kudden och tagga för jobbet. UÄCK! Trodde jag var död. Vilket jag säkert också var. Sov ju sämre än om jag hade sovit ihopkurad i en jävla låda. Kunde verkligen inte sova alltså! Men somna gick snabbare än jag hade lagt huvudet på kudden dock. Men resten sket sig.
Men dagen gick fort ändå som tur är.
Idag är det handbollsträning efter vårat fantastiskt långa uppehåll (not). Fast jag ska inte träna, har ont i halsen. Men nu håller jag bara tummarna för att veckan går fort. Pallar inte. Hade behövt lite mer ledigt tror jag.
Ska iallafall till Bollnäs med pappilu och mammilu på lördag. Ska bli spännande att se hur pappilu växte upp bland annat. Sedan ska vi iväg på en biluställning, det är därför vi åker.

Dagens musik; Sidney Samson - Riverside



dom dansar högt över varje lag, och där vill jag också va...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bollnäs åt vi lunch i både upp och hem från fjällen på deras Max-restaurang.Ungarna var INTE imponerade! L. Härliga bilder från din semesterresa om man nu kan kalla det semester när man är helt slut efteråt ;)

Jobbar du fortfarande i skolan förresten? Inget gästspel hos oss i sommar?

/Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback