no time to rest.

Hysterin om min tvdebut har inte lagt sig. Haha. Själv har jag nästan glömt att jag var med, det kändes så overkligt. Men är verkligen SÅÅ nöjd med håret! GAH! Älskar det. Kommer jag någonsin ha långt hår igen? Jag är tveksam när jag ser mig i spegeln nu. Underbart!
Idag var jag trött, som fan. Ovanligt att jag är trött? Men jag höll på riktigt på att försova mig.. Usch. Och imorgon blir fan världens längsta dag på jobbet. Öppnar 06.30 och så har vi inspirationsdag med jobbet så åker väl därifrån vid kl 18. Fantastiskt! Jag kommer INTE vara trött nej nej.
Efter jobbet åkte jag faktiskt och mötte mammilu i centrum för middag samt lite shoppning. (Lönen trillade ju in igår..) Faktiskt så köpte jag ett ljust turkost linne. JAPP FÄRG! Kanske gjorde programmet lite bra inflytande på mig trots allt.
Jag unnade mig helt enkelt. Har dock inte ens provat det ännu haha men det kommer.
Ska också börja om med mina rutiner jag hade förut, för ruggigt bra resultat hoppas jag. Jag kommer ju faktiskt sakta men säkert närmare mitt mål.
Men träningen har blivit lite haltandes, usch usch gillas inte.
Finns det förresten att köpa plattångar med kort datum..? Tydligen. Jag gjorde det idag, halva priset. As bra.
Nej nu ska jag bara uggla runt. Pallar inte med några tankar idag.

Dagens musik; Black Sabbath - Changes



och jag vill åka tillbaka, till när jag inte hade nånting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback