kan inte bli mer trött.

Idag känns det att det är onsdag, eller typ måndag. Är tröttare idag än vad jag var igår. Hur fan kommer det sig? Jag förstår inte. Kom knappt upp ur sängen imorse heller, vet inte alls vad som tagit åt mig. Jag bara orkar inte. Inget gymmande blev det för mig idag heller då förkyldningen håller i sig. Det känns sådär då jag tror att jag verkligen behöver köra lite.
Men as skönt väder ute idag dock, varmt men ingen sol direkt tyvärr men håller tummarna för det imorgon istället. Annars idag vet jag inte, kanske träffa Emma. Hon skulle höra av sig efter sin intervju i stan iallafall.
Och jag har sådana där as sköna skavsår från pjäxorna jag lånade. Fick på hela smalbenen vattenfyllda blåsor och sår. Mycket skönt! Önskar jag jämt hade dom. Så det gör liksom ont bara man tar på sig strumpor. Haha. Lär väl aldrig bli av med dom antar jag. Några tips? Har smort in dom en del nu.
Nej nu ska jag göra ett nytt försök att se solsidan från i fredags, tv4as hemsida muppar med mig.
Men jag ler fortfarande åt det, kan det bara inte bara bli så. Eller lägg ner helt.

Dagens musik; Takida - Reason to cry



så jag hör att du förklarat krig mot kärleken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback