hey, soul sister.

Haha ja mitt lilla uppdrag idag alltså. Ni får fortfarande inte veta vad det är eller så. Men det kan onekligen bli mer än nervöst. Om bara om. Vore rätt kul samt verkligen något kul och spännande. Men vi får se hur det blir.
Idag har alltså varit en sjukt bra dag! Solen strålar som aldrig förr, värmen kommer och jag mår bra. Vem kan ta ifrån en sådan känsla! Nästan så man har det där "kärlekspirret" i magen tackvare solen och våren som är på ingång. Men sådan tur har man inte att kärleken får ha sitt pirr. Icke.
Men ska iallafall snart träffa en som står mitt hjärta nära och gymma stenhårt! Som igår. Alltid lika bra och kul att träna med Emma faktiskt. Eller som hon sa om oss; Erik och Mackan, snygga och smärta. Haha så vi. Men beachen here we come! Eller något. Kanske beach 2025 om jag har tur. Blä. Nä jag ska ge mig fan på det där alltså.
Nu kör vi!
Och dagens låt är en ny favorit, har ni inte hört den är det läge att lyssna dirr!

Dagens musik; Train - Hey, soul sister



natten vi kysste all skit vi gått igenom här adjö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback