har inte nånting.

Idag har jag inte gjort annat än att ha varit på jobbet samt tränat. Jobbet gick bra och vi hade apt möte efteråt. Kändes som att det gick ovanligt fort.
Träningen gick hyffsat, vi hade handboll! Yes yes yes, det var SÅ roligt! Jag kanske fått tillbaka mitt sug, hoppas det. Men sedan gick det bara utför tyvärr. Vi skulle ut på långlöp och det slutade inte allt för väl, benhinnorna skreeeek av smärta, det kände jag. Så nej det var ingen höjdare. Nu när allt kändes så bra. Tack för kaffet verkligen.
Så nu håller jag på att gör en massa förberedelser för det som kommas skall. Hoppas på ett roligt resultat, eller bra snarare.
Jag har fortfarande dom där idiotiska tankarna som flyger runt, försvinn! Jag vet inte alls vad jag ska ta mig till. Vill inte tänka på det, vill att det ska bara försvinna. Men jag kan inte sluta, dom sitter där, stenhårt fast. Fan. Jag vill inte känna såhär.

Dagens musik; Promoe - Mammas gata



men det struntar jag i, för vi dansar och du har så mjuka läppar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback