en helg som heter duga.

Vilken helg, igen. Jag fick som jag ville med helgen iallafall. Den var riktigt bra. Var skeptisk till fredagen att den skulle sluta med att inte ha gjort nånting, super trist med andra ord. Men där hade jag fel. Hämtade först Snygg Ronnie innan jag hämtade Stoffe och Emma hos dom och körde dom till Rönninge.
Sedan var det jag som mötte upp dom på Passione senare. En helt galen kväll med efterfest ggr 2 och en massa skratt. Dom som var där vet.
Jag var minst sagt trött på lördagen, våldgästade Jimmö som hade fullt upp med att städa. Medans jag tuggade i mig en halv avokado samt ett äpple, på typ 1 timme. Haha. Snabba jag.
Sedan var det bara att åka hem och sova lite till innan jag skulle göra mig i ordning för att fira Emelie i stan. Vid kl 18 var vi påväg in för middag och en hel kväll. DYRT. Men klart värt det!
Ett mellanstopp som vi kallade det på Snaps för att inviga årets uteservering, givet med det fina vädret. Sedan gick vi mot Bara bistro bar hette det och åt fantastisk mat. Satt där ett bra tag innan vi intog Högbergs. Som även Håkan (även känd från Färjan och Håkans bar) hade hittat till. Mycket trevlig måste jag säga.
Men vid kl 12 blev det bestämt att jag Olle och Jimmy skulle ta tåget. Vidare mot Rönninge. Blev en märklig efterfest.
Helgen i sig har varit riktigt rolig. Så nu vrider man ännu mer på dom fattiga örena man har kvar.
Så värt det.

Dagens musik; La Roux - Bulletproof



och världen förtjänar inte dig...

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hur kan man äns vilja bli fottad me han? Han e ju helt efterbliven!

2010-04-20 @ 16:03:30
Postat av: Emmelie

SJUKT KUL, lilla håkan! hahaa :D

2010-04-20 @ 19:32:47
Postat av: angelique

jaa eller hur det var ju roligt! :) tänk att du måste hata alla jimmy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback