handbollscup heela helgen.

SÅ! Handbollscup, and i loooove it! Fan va kul det ska bli. Imorgon kl 16.00 är det samling vid skogsängshallen för avfärd. Jag är nästan lite nervös.. Haha. Jag är alltid nervös inför match och cuper. Men jag är liksom taggad.
Och detta blir min totalt 3e cup med nya klubben BK Salem. Eller nya och nya, har faktiskt varit här i ett år nu. Det var det bästa jag gjort att byta lag. Trivs så sjukt bra med tjejerna och klubben faktiskt! Vi har riktigt kul. Så det kan helt enkelt inte bli bättre än bra. Men jag måste fan packa och fixa. Blä pallar inte. Har en förbannad jävla mensvärk också.
Gick sådär på träningen pga detta. Har nog aldrig haft så ont som jag hade under träningen. Höll faktiskt på att svimma. Men tur att min tränare Peter sa att han har samma problem och förstår hur jobbigt det är. Haha han är bra rolig.
Urdrag från wikipedia om man söker på BK Salem:

BK Salem

Från Wikipedia

BK Salem är en handbollsförening som grundades 1993. Klubben har allt ifrån bollskola till seniorverksamhet, träningen sker i Skogsängshallen (hemmaarena), Säbyhallen och i Bergahallen. Matchfärger är grön tröja med svarta byxor. Damlaget har stor potential inom handboll, men även inom modellyrket!

Nice va! Klart som fan det är ju vi i damlaget! Haha. Ja det kan ju bara bli kul helt enkelt, trots en del stress såhär innan. Kanske hinner med ett kort inlägg imorgon också. I will do my best!
Håll tummarna för oss. Nu kör vi!



när mina fickor är tyngre än jag klarar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback