snart så.

På bättringsvägen iallafall, men inte helt bra. Fortfarande något som spökar. Men har lyckats äta 3 ggr på 2 dagar nu utan att bli av med det lika fort. Tackar. Men det känns ändå som att jag inte är helt kry. Igår låg jag i feber hela dagen och har säkert det nu också. Har inte ens haft varken orken eller viljan att kolla. Får göra det senare. Något riktigt positivt är min sjuka halsont som var igår har gått över. Jippie! Så solen lyser även på mig här inne. Fast jag skulle ju hellre ha jobbat idag om man säger så. Men är man inte helt frisk så är man inte.
Så står faktiskt över träningen idag. Lika bra det. Måste nog kunna äta som folk innan jag börjar ränna efter en boll. Men mår jag bra ikväll ska jag iallafall med och kika.
Idag kommer ett känt ansikte ner för att kolla också, som är sugen på att börja med oss. Eller känt ansikte för mig iallafall och säkert några fler i laget. Så håller tummarna att hon vill börja för det skulle vara guld för oss vill jag lova!
Känns trist att inte vara helt hundra än. Man tycker ju att det borde ge med sig nångång. Men icke. Nåja, mera svensson svensson för mig då. Snart har jag sett klart alla avsnitt jag har. Suck. Rastlösheten börjar smyga sig på nu när man bara inte är sängliggande.



alla hjältar sänker huvudet nångång...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Förhoppningsvis så jobbar jag imorgon ,håll tummarna för mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback