till mina vänner.

Idag har varit en lite bättre dag än igår iallafall. Skönt är väl det. Jobbet gick galat trots att jag fortfarande anar en molande huvudvärk. Nåja har lyckats tänka bort det mesta under dagen. Riktigt skönt! Fick en helt ny runda idag jag aldrig gått men det gick super bra så jag är nöjd. Ska tydligen även jobba imorgon också, vilket jag tycker är tipp topp! Och snart är det helg och cup också. Fantastiskt.

Idag har jag gått och tänkt lite extra på mina vänner. Varför just idag vet jag inte. Och absolut inga negativa tankar. Jag har faktiskt tänkt på hur mycket jag tycker om dom och att dom betyder så sjukt mycket för mig!
Tror att man ofta tar sina vänner förgivet och det är de sista man ska göra. Jag kan absolut inte säga att jag är bättre själv på att inte ta mina vänner förgivet för det är så lätt hänt att man gör.
Alltså mina vänner är min familj. Visst min riktiga familj kan ingen ersätta på något vis men mina vänner är min familj också. Men på ett annat sätt. Ett roligare sätt. Jag vet inte själv vad jag skulle göra om jag inte hade mina vänner vid min sida. Förmodligen inte vara den person jag är idag.
Mina vänner kan jag lita på och säga vad jag vill till utan att vara orolig att det sprids. Och precis så ska det vara. Visst kan man ha sina duster hit och dit, men det hör väl till? Jag älskar att hitta på saker tillsammans med mina vänner och vi har gjort så mycket roligt tillsammans under tiden som varit också. Det är också skönt att veta att man alltid har någon att vända sig till. Och jag hoppas att mina vänner känner likadant tillbaka.
Vänner ställer upp för varandra och det gör verkligen mina för mig. Jag försöker att ställa upp så mycket jag kan och ni vill. Jag trivs verkligen som fisken i vattnet med mina vänner, är så glad att dom finns.
Jag måste faktiskt skärpa mig och säga oftare hur mycket dom betyder för mig. Mina vänner ska egentligen få höra det dagligen för att det ska visa hur mycket dom betyder.
Skulle aldrig klara mig utan dom. Tack för att ni förgyller min dag.

Blev riktigt glad idag när jag tänkte på dom. Och SÅ ska det vara!



(bild lånad från carro)

det finns kärlek till dig, fast mitt hjärta är kallt...

Kommentarer
Postat av: jennie

Vänner betyder mer vissa daga rän andra,så är det bara.

2009-09-01 @ 21:22:39
Postat av: angelique

jennie: verkligen. igår var en sådan dag och det behövdes :)

2009-09-02 @ 18:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback