Tidsmaskin tillbaka i tiden.

Jag fick ett litet ryck att googla på mig själv för att se vad som egentligen kommer upp. Och det var faktiskt ganska intressant. Fick upp gamla matchreferat från tumba, min blogg, min pixbox och bland annat övergången till Salem. Och då slog det mig att jag skulle kolla på lite gamla bilder jag bränt ut. Så det har jag satt igång med nu. Det är riktigt kul att se gamla bilder. Kanske på gott och ont vill säga. Men det är mycket man faktiskt inte minns som hände då.
Hittade bland annat från när jag och Akhila var iväg till Model House för att fotas. Dom bilderna är ju faktiskt RIKTIGT bra! Jag blir väldigt sällan nöjd med kort, no matter what. Men dom blev bra. Sedan är det ju ett tag sedan också, men iallafall gillar jag dom.
Så mitt i min minnesresa så bjuder jag på en av dom bilderna som togs tillsammans med Akhila. Hon har ingen talan om att den inte ska upp, så upp ska den.
Herregud hittar till och med bilder från mina första krogbesök. Detta kan bli jävligt roligt. Way-back-time-2006.



det finns en gata där alla kan mitt namn...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan vad snygga vikarier vi har!!!

2009-09-29 @ 21:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback