telefonkö, promenad och svensson svensson.

Så var det måndag, igen. Har väl inte gjort något speciellt idag heller. Varit ute och gått en halvtimme, kollat det sista på svensson svensson, städat lite i köket. Ja sedan har ju inte dagen gått så mycket längre faktiskt. Längtar tills lönen kommer och jag kan förnya mitt gymkort så jag kan gymma lite.
Sedan har jag också suttit i en förbannad telefonkö till SF´s kundtjänst. "Du är placerad i kö, det beräknas ta ca 7 min" Hej 18 min senare är det någon som äntligen lyfter luren.
Nåja jag fick ju faktiskt bra besked så det bådar ju gott. 2 st kompesations biljetter. Riktigt bra.
Det kommer nog inte vara en mer spännande måndag än såhär. Bra program som ska ses ikväll bara.
Imorgon fyller min pappilu hela 50 år! Vill verkligen se minen på honom när han får veta vad han får. Tihi. Så imorgon är han minsann halvvägs till 100. Och det har jag påmint honom om ett par gånger. Inte till hans lycka dock. Kul att retas med honom.
Ska nog försöka börja göra om mitt rum lite, eller iallafall rensa en del. För det behövs. Började lite idag men resten tar jag nog imorgon. Inte direkt så att det är bråttom. Plus att jag behöver mammilus braiga idéer till hjälp.
Jag är nog lite som Allan Svensson utan att jag tänker på det..




du är värd mer än allt fåglarna samlat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback