skit fan skit fan skit fan.

Ja precis så känner jag just nu. Eller nej egentligen så försöker jag koncentrera mig på att behålla min frukost. Fräscht nää inte någonstans. Idag skulle jag spela träningsmatch i nynäshamn mot Spårvägen men så blir inte fallet för min del. Och jag är riktigt sur. Har varit vaken sedan kl 10 ungefär och mått bra som vanligt och så nu för en timme sedan fick jag ruskigt bråttom. Bara att springa på toaletten. Men har iallafall fått i mig lite fil och havrefras. Håll tummarna för att jag får behålla det bara.
Men jag som har laddat inför den här matchen och verkligen såg fram emot att få spela. Självklart med min tur så blev det ju inte så.
Ja jag får väl glädjas åt att jag hade roligt igår istället. Men fan alltså.
Lycka till brudar, fast ni är en man kort. Skit.



jag mötte dig på bakgator...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback