ruta 1 igen.

Efter min blä onsdag igår så känns det lite bättre. Trots att jag iprincip sov lika kasst inatt. Iallafall så är det skönt att inte allt är grått idag. Till och med så att solen tittar fram. Blir nog en promenad idag.
Ringde även min husläkare imorse också. Så nu är det ytterligare en ny medicin vi ska prova med och se om det blir bättre. Men ska fortfarande undvika allt det jag gjort tidigare. Vill ju få ordning på det här nu så hoppas det här hjälper. Som han sa också att infektionen jag har borde lugna ner sig nu efter ett par veckor. Men blir det mer problem eller är samma så ska jag höra av mig igen. Suck. Få ett stopp.
Så ska ner till tumba och hämta ut den nya medicinen senare.
Har fortsatt en del med min rensning, det kanske blir bra det här. Hjärnan går på högvarv om hur jag ska få ihop det och att det ska bli bra. Men när det är klart tror jag faktiskt att det kommer bli toppen.
Annars idag. Ja vet inte, träning senare ikväll, en promenad, fortsatt rensning, tumba c. Och lite sådant. Pappilu börjar inte förens kl 14 idag så han är fortfarande hemma. Känns lite som en lördag. Det är mysigt tycker jag. Fast det är ju 2 dagar tills dess.
Jag tror iallafall att det blir bra när det är klart.



det finns ingen tid kvar, det finns ingenstans att gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback