ljuset i tunneln, kanske.

Så då har jag pratat med min husläkare och fått ett recept på några tabletter skrivna ner till apoteket. Och att jag ska undvika stekt mat, mjölkprodukter eller ja sådant som innehåller laktos samt fortsätta så jag har gjort. Äta lite hela tiden. Eller snarare, äta i den mån jag får i mig något. Så bara kokt mat, te och vitt bröd iprincip.
Och nu är det bara för mig att ha tålamod och hoppas att om några dagar är det bättre. Annars är det jag som ringer dit igen.
Men skönt att kanske få ordning på det.
Men nu ska jag försöka få i mig lite frukost, får se hur lång tid det tar. Jag som redan äter så förbannat långsamt. Och nu går det 10 ggr segare. Jajamensan. Tur att ingen äter med mig. Haha.
Senare idag är det jag som åker kommunalt till pappilus jobb och vidare mot Uppsala. Kanske vi kommer hem med en bil till. Vem vet.



Bjuder på den här bilden från Hedemora då det var dags för lunch.

plötsligt hamnar man väl under en spårvagn...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ange!

Gud vad länge sen det var, saknar dig! Har fortfarande inte träffat dig sedan du kom hem ju, det är skandal..



Hoppas att allt är bra med dig.



Har börjat blogga igen:)

Postat av: angelique

emelie: jag saknar dig med gumman! var jätte länge sedan nu! usch usch :(

jag såg det på facebook att du gjort det :D kul! som jag väntat! ska genast byta adress till den nya ;)

2009-09-16 @ 13:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback