lagfest lagfest.

Så har vi fredag. Härliga fredag. Än så länge har inte medicinen gjort ett bra jobb, men jag får nog ha tålamod. Iallafall, fredag fredag fredag. Solen skiner. Mer idag än igår då det både öste ner samt åskade. Ingen promenad igår alltså. Men träning på kvällen vilket gick lite si och så. Träningen i sig var grym! Emelie är riktigt duktig och vi är tacksamma för all hjälp vi får, div 3 kommer bli tufft.
Så ikväll är det lagfest! Yeey. Kommer bli kanon kul! Så hoppas alla som sagt att dom ska komma kommer. Alla verkade laddade igår iallafall.
Mer idag då. Ja igår trodde jag garanterat att jag inte skulle ta mig upp ur sängen idag. Min rygg var katastrof. Så 11.40 är det jag som har tid hos min kiropraktor för att få ordning. Länge sedan nu så det är väl klart det är dags att ryggen säger ifrån också. Jajamensan.
Innan dess tänkte jag sola faktiskt. Även det länge sedan och min färg sedan mallis är ju som bortblåst och glömd. Så lite fräsch ikväll vill man ju se ut.
Och i eftermiddag ska jag och Angelica ha reunion med våra promenader. Älskar det! Så vore skönt att vi fick igång det lite. Fast det nu kanske bara blir fredagar så är det alltid något. Saknat det som fan!
Så min fredag är annat än lugn.
Sedan får vi se hur helgen blir. Kanske kikar in en sväng på hydets crewfest imorgon eftersom jag inte jobbat iår så får jag ju inte komma förens i eftersläppet. Ungefär när alla är lagom packade och påväg hem med andra ord. Haha.
Jaja allt visar sig.
Hörde jag lagfest!?



ner i ljuva livet, upp på taken, över staden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback