försöka hitta spåret igen.

Så var det en ny vecka igen då. Och för att få fira in denna ljuva måndag tänkte jag nog göra comeback i gymmet. Är väldigt peppad för det iallafall. Jag och Angelica har bestämt att gymma på fredag så det är spikat. Men tänkte tjuvstarta idag. Men ska städa mitt rum först så man orkar sig hem sen. Inte så roligt att komma hem och så ser det förjävligt ut.
Igår fick jag verkligen inte dagen att gå, det var hopplöst. Var riktigt rastlös men visste inte hur jag skulle fördriva tiden riktigt. Så la mig och kollade på Bert. Tänk att Bert är från 1994. Det är helt sinnessjukt. Känns inte som att det var så länge sedan! Då var man inte så jävla kaxig faktiskt. Inte ens börjat skolan då ännu. Haha.
Trots det så väcker Bert roliga minnen.
Nä, städa och vidare mot gymmet. Yes i´m back on track.



sände meddelanden genom atmosfären...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback