toppen måndag.

Bättre måndag får man faktiskt leta efter. Länge sedan en måndag kändes bra! Men fy va skönt det är när allt går bra. Riktigt bra.
Har haft en toppen dag med Anja och vi har snackat hur mycket som helst. Mycket att ta igen helt klart. Hon är så go den tjejen! Och mammilu fick sina presenter, hon blev mycket nöjd. Själv är jag svintrött nu. Ändå somnade jag tidigt igår.
Jobb på skolan imorgon också. Får se lite hur allt går till som jag ska göra. Känns toppen! Träning på kvällen och onsdag jobb på skolan, fritids.
Så känner mig väldigt nöjd med tillvaron just nu. Om magen och benhinnorna kunde spela samma spel vore det bäst.
Men nu är det tv måndag med familjen.
Eller mammilu är på möte med styrelsen i BK Salem, ikväll blir hon invald som ny ordförande för klubben. Så himla roligt. Snacka om en bra födelsedagspresent.
Det går verkligen bra nu.



det känns som jag hör hemma i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback