skön vinst.

Även idag stod vi som vinnare när slutsignalen löd. En riktigt skönt seger! 29-25 blev slutresultatet mot Skuruiterna för våran del. Tyvärr förlorade herrarna med 30-35 mot Handen.
Vi kämpade på i våran match och det såg väldigt oroväckande ut i början, verkligen. Många tankar och funderingar hann passera innan vi klev in i andra halvlek, ledande med bara 1 boll. Men andra halvlek visade sig vara den bästa. Som tur var.
Vi stängde helt i försvar och framåt rullade det på som det skulle. Yes finally! Det var en rolig match helt enkelt. Och återigen var vi värda att vinna.
Min egna insats dock var inget att hänga i granen, enligt mig. Ändå kändes det väldigt bra idag, uppvärmningen gick nog lite väl bra för min del. Har insett att det måste gå halvbra för mig på uppvärmningen för att det ska gå bra på planen sedan. Och inte tvärtom. Tror även att Voltarengel har hjälpt mig en del. Det gick bra att springa idag. Fantastiskt. Men mentalt är jag på botten. Riktigt kasst. Mina jävla benhinnor och annat skit har dragit ner mig något fruktansvärt. Eller iallafall är det de jag tror. För mentalt tror jag inte på mig själv längre. Och det MÅSTE man för att lyckas.
Men jag försöker och kommer inte ge upp i första taget. Just nu är det bara en jobbig period, tydligen. Fan.
Nu ligger vi iallafall 6a i serien av 12. Bra hoppas vi fortsätter nu!



Kanske har något riktigt bra på gång, så håll tummarna. Berättar mer imorgon om det blir så.

för det är ett nytt spel, och jag vill inte vara med...

Kommentarer
Postat av: stina

grattis till vinst tjejen!

japp, sälen blir det i vinter.. tandådalen! ska bli så härligt nice verkligen, skit kul med andra ord =) haha. själv då, till vintern?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback