så jävla skönt med vinst.

Så jävla skönt med vinst! Åååh! Vi behövde det här om något. Uddamåls vinst är skönt. 23-24 till våran favör. Och vi spelade mer som ett lag än vi gjort dom andra två matcherna. Vi kämpade oss till seger verkligen. Kanske det blir bättre och bättre för varje match. Håller tummarna för det iallafall. Vi har mycket att tacka Emelie för faktiskt, hon har hjälpt oss otroligt mycket med den träning vi behöver.
Så nu är det bara att köra hårt.
Får se också vad filmen visar sen. Mammilu filmade nämligen matchen. Sen om det var hela matchen vet jag inte men tror det.
Och det kändes lite bättre även idag, men det gjorde fortfarande ont. Men det är väl något man får leva med.
En liten balja stänkte man in. Det får väl resultera i insatsen jag gjorde idag.
Får se vad som händer ikväll sen, Olearys i Södertälje eller hemma? Kluvet. Kommer inte dricka idag iallafall. Bättre att spara dom pengarna plus att jag ska fixa håret på måndag. Vilket jag verkligen längtar till!
Nej dags att bestämma sig kanske. Jag som är den mest veliga personen som finns FÅR verkligen aldrig ha två saker att välja på. Det går bara inte. Blä.



jag har inga starka armar att bära dig på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback