positiva tankar.

Trött tröttare tröttast. Hello thats me! Men ska försöka tänka positiva tankar, SNAART HELG. Men jag är inte bitter för att det bara är onsdag. Bonde söker fru på tvn, GLÖM EJ. Bästa! Och så trivs jag med jobbet. Kommer bli så himla kul med det hela att jag vill kunna ta in all info direkt utan att behöva fundera. Men det går självklart inte..
Så idag, inte mindre info för det. Och säkert tusen frågor. Hoppas jag inte gjort mig omöjlig med någon idag pga mina säkert dumma frågor. Men det är upp till dom. Skyll er själva.
Det har alltså gått bra idag. Trots att jag är det tröttaste som går i ett par strumpor just nu.
Imorgon torsdag och jag skippar nog träningen helt. TYVÄRR! Det känns förjävligt faktiskt. Men någon åtgärd måste göras innan jag får damp. Löplabbet nästa.
Annars imorgon, hinns inte med annat än att kika på träningen tror jag. Kommer nog inte orka mer så är det bra med det.
Säger som färjan Håkan, inga konstigheter.

Carina Källsten ny Ordförande i BK Salem. Skriv ut
Skrivet av Per Spolander
2009-10-19

Idag måndag den 19/10 valdes en ny Ordförande för BK Salem. Detta gjordes under ett extra årsmöte i klubblokalen i Säby sporthall där hon valdes enhälligt. Vår nye Ordförande Carina Källsten har lång erfarenhet av handboll från en tidigare förening. Vi önskar henne hjärtligt välkommen till BK Salem och önskar henne lycka till i sin nya förening. Jag hoppas kunna presentera en intervju med henne vid ett senare tillfälle!

Styrelsen
eu/Per Spolander





förrän du förgäves hatat den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback