lördag förmiddag.

Mammilu pysslar med frukost i köket. Själv har jag precis ätit. Vaknade väldigt tidigt, första gången vid halv 7 då pappilu åkte iväg för att ha dykkurs hela helgen. Och andra gången inte fullt så tidigt halv 10. Hur skönt som helst att sova ut! Men det hade inte gjort något om jag vaknat nån timme senare dock.
Var bara hemma igårkväll igen, vilket börjar bli en tradition. Mig gör det inte så mycket. Händer ju ingenting iallafall.
Får se vad som händer idag. Har absolut inget planerat. Pratade med Jimmy lite igår om idag. GP har ju fyllt år så får se om jag hakar på ut en sväng. Men väldigt stillsamt då det är match imorgon. Plus att det inte gör något om man sparar lite pengar trots lönen som kommit in på kontot. Men det är ju inga summor man blir oberoende av.
Kanske ska köpa ett par skit snygga skor från DinSko. Men har inte riktigt bestämt mig. Vore trevligt att använda dom idag i sådana fall.



och folk log åt mig bakom ryggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback