ledig, faktiskt skönt.

Ska alldeles strax sätta mig i bilen och köra mot Södertälje. Inte för att jobba eller något. Utan för att träffa Iida för första gången sedan hon flyttade till sthlm. (En månad sedan vilket är pinsamt att vi inte hunnit ses ännu.. Sthlms stressen... NOG)
Så det ska bli jätte kul att träffas igen och babbla lite.
Är ledig idag från jobben. Dom ringde från skolan idag och frågade om jag inte kunde jobba imorgon, vilket jag tyvärr inte kan då jag ska jobba på Citymail. Riktigt körigt nu. Haha. Men jag gillar det! Hoppas på full vecka nästa vecka. Man kan ju alltid hålla tummarna för det iallafall.
Annars idag ska jag träna ikväll. Får se hur det går. Jag hade fruktansvärt ont igår men känns bättre idag. Hoppas hoppas hoppas. Gör som vanligt mitt bästa.
Nä göra sig klar och sticka iväg! Första gången på länge det känns skönt att vara ledig..



jag ser skyn bli röd, bli blå...


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jahaja, så du & Iida ska snacka skit och umgås idag! KUL FÖR ER JU ;) Kan tänka mig att ni har mkt att babbla om.. Hälsa från mig!

<3

2009-10-08 @ 17:35:50
Postat av: angelique

Emilia: haha jajamensan, massa skit om dig ;) närå knappast, snarare minnen! du får allt också ta och flytta ditt arsle hit tycker jag! i miss yooooou babe!! <3

2009-10-08 @ 18:10:04
Postat av: Emilia

Det ska jag! Om jag hittar nått billigt tåg eller flyg snart så får vi boka in det och ses såklart!

Trevlig helg snäckan!

Puss! Miss U

2009-10-09 @ 16:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback