kort inlägg.

Jag kan inte påstå att jag blev mer utvilad med sovmorgon. Dock kanske jag är piggare ikväll än vad jag varit dom senaste kvällarna. Nåja jag har ju sovmorgon imorgon med så då kanske jag blir mer utvilad. Men då behöver jag i sin tur gå upp tidigt på måndag. Så allt sket sig iallafall.
Har städat och bäddat rent lite idag annars inte mycket. Ska göra mig i ordning för att sticka iväg till Farsta C och Löplabbet för att se vad dom säger. Hoppas jag kan få lite hjälp så även jag kan ge järnet på träningar/matcher! Drömde konstigt nog inatt om att jag kunde springa obehindrat, vilken känsla!
När man börjar drömma om det, DÅ är det illa. Snacka om att det sätter sig på psyket. Drömde även om Mallis men det är en annan sak.
Saknar värmen faktiskt.



stan har feber ikväll och strålkastarljusen bländar mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback