kalla mig fröken eller svensson.

Ja eftersom jag nu är inne i en väldigt delad yrkesroll så vet jag inte riktigt själv vart jag är. Ena stunden fröken och andra stunden brevbärar Svensson. Men vem kunde tro att jag skulle stå inför en klass och hålla lektioner? Inte jag iallafall. Okej i handboll men skola. Nja inte riktigt. Men det är nog som Angelica säger, det är ganska roligt och jag kanske passar rätt så bra där. Ändå.
För idag hade jag hel dag och det var jätte roligt! Hade svenska och SO/historia och sedan var jag resurs i två mattelektioner. Och även idag för åk 4 jag haft förut. Börjar ju lära mig namnen på alla nu. Yes.
Fick mycket bra beröm idag att jag klarat mig riktigt bra i klasserna och varit till bra hjälp. Tack det behöver man höra faktiskt.
Och imorgon är det faktiskt dubbla arbetspass. Hade säkert fått hel dag på skolan men ska ju jobba på citymail då så fick köra båda delar. Börjar morgonen på skolan och avslutar dagen på citymail. Det kallar jag effektivitet.
Men också riktigt kul! Det går bra nu. Hoppas jag får många fler timmar. I like it!
Ska kanske åka ner till handbollsskolan om en timme och hjälpa Angelica med den innan våran egna. Beror på om jag orkar och min huvudvärk känner att den vill ge med sig.
Kanske jag kommer tillbaka som handbollstränare? Vore ju ruskigt skoj. Och nu är jag ju mer mogen för det än för några år sedan då jag hade handbollsskolan i Tumba.
Jag ska fundera på saken.



men du, du sätter höstsolen i eld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback