helgen är kommen.

Jag är död. Helt slut. Den här veckan har varit väldigt rolig men också ganska påfrestande. Så mycket info som jag tagit in den här veckan när det gäller allt förstår jag inte att min hjärna runnit ur mina öron. Så det ska bli fantastiskt skönt med helg nu. Framför allt att rensa hjärnan lite. Och nya tag. Yes. Känns så himla bra just nu!
Men helg, välkommen välkommen! Inte en dag försent. Och ingenting planerat mer än matchen på söndag och löplabbet imorgon måste jag till. Mer oplanerad helg får man leta efter.
Jag som annars alltid är väldigt uppbokad tycker att det är mer än härligt att inte ha det så hektiskt.
Jimmy, hans bror Viktor och Danne flyger typ NU till England, Liverpool för att kika fotboll och ha en helg i england. Inte ett dugg avis, icke icke. Men det är rätt soft att vara hemma också. Får ju höra hur det var sen.
Lyssna.. Det är tyst, lugnt och skönt. Bara ljudet från tvn på lågvolym som hörs. Aaah. Det är helg.



det här har växt i mig, åh så länge nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback