fredag, fredag, fredag.

Ja det kan väl ingen undvika att det är fredag. Riktigt skönt. Fast det inte är något speciellt för mig. Men fredag är fredag. Det som är planerat idag är gym med Angelica. Blev inget jobb för mig idag vilket är trist men det var roligt igår iallafall. Men det är skönt att gymma och att ha kommit igång igen. Äntligen.
Snart börjar min omstart tillsammans med mammilu också och det längtar jag till. Kommer bli jobbigt men bra i slutändan. Hoppas jag.
Vill åka till Skärholmen idag också eller något kolla runt lite. Men får se hur det blir. Ska iallafall åka ner till Tumba och köpa Voltaren T, då jag nu pga mina benhinnor fått en inflammation i ryggen. Jävligt irriterande.
Men igår på träningen gick det skit bra! Fick knappt ont vilket var en lättnad. Så nu ska jag köra på samma sätt så kanske det lindrar.
Det är ju match på söndag så hoppas att det inte gör så jävla ont då.



det finns ingen poäng i att vara fri längre...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilka minnen från Mallis alltså.

Kollar på dina bilder om & om hela tiden. Kommer aldrig att glömma den underbara tiden.

Hoppas allt är bra med dig.

Måste komma upp till Storstan och partaja snart...

Puss påre <3

2009-10-02 @ 23:42:25
Postat av: angelique

Emilia: Ja det är så sjukt! Vi hade så jävla roligt verkligen! :)

Självklart ska du pallra dig hit och så kör vi lite nightlife här! Love <3

2009-10-03 @ 11:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback