ett helt meningslöst inlägg.

Lalala, jag är så opepp på allt vad fredag heter just nu. Vill bara lägga mig i sängen och vakna upp och det är LÖRDAG. Men sådan tur har vi icke. Det är en dag imorgon också. Inte för att jag inte gillar det för det gör jag, som fan. Som sagt just nu är jag trött i huvudet, och vill komma till en dag utan att behöva tänka. Kanske ändå inte en av mina starkaste sidor, men ändå.
Nåååja, lite kvar av kvällen innan man kan krypa till kojs. Först ska jag ner och KOLLA på träningen eftersom jag inte ska delta pga mina benhinnor. Jäääävla skit btw. Hatar dom just nu. Men LÖRDAG då jävlar är det jag som är på löplabbet. Fix och trix, förhoppningsvis slippa ha ont mer. Eller iallafall få några positiva svar.
Mer positivt är faktiskt några samtal tidigare idag. Ja nä jag har faktiskt inte mycket att berätta helt enkelt.



det kan ta slut imorgon eller hålla på föralltid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback