det gick ju bra.

Haha ja tro det eller ej! Helt sjukt. Men jag var bra nervös. Fick schemat i handen, blev visad till vaktmästaren för att få nyckel och bli visad runt. Och sedan stod jag där, 10 min kvar innan lektionen började. Jahaapp, vart har vi närvarokorten och allt det där? Vad tusan ska jag hitta på med en åk 1? Ja trehundra tankar flög. MEN jag fick en bra räddning. Dom hade en vikarie som hade haft den där klassen lite grann så vi hjälptes åt och det gick skit bra. Dom var så nöjda så. YES. Lektion 1 av 3 avklarad. Då hade jag bara två st åk 4 kvar då med 10 min mellanrum på varje lektion. Inga problem.
Och även dessa klasser gick bra, fick lära mig en ny form av killerboll som var VÄLDIGT populär så det blev den hela lektionen då dom inte hade någon lust att sluta. Perfekt för mig.
Och sista lektionen lika så, fick då också hjälp av en stödlärare som tog hand om de som var värst så jag kunde ta resten.
Det var verkligen skit kul! Och ännu roligare att jag var faktiskt omtyckt av barnen. Otroligt. Samt att dom gillade lektionerna. Positivt att hoppa in för då får dom som dom vill. Haha.
Fick höra när dagen var slut att 4orna jag haft var dom två värsta klasserna på skolan och att många lärare vägrade ha dom. Men med mig gick det isf jävligt bra, enligt mig. Det kunde ju varit sju resor värre om man säger så.
Men tur att jag fick veta det efteråt. Smart drag.
Så får vi se om hon hör av sig igen och att jag får jobba imorgon också. Vore ju toppen!

Stort grattis också Emilia på 21års dagen! =)



gummidäck och fabriksfasader, krossat glas och avloppsrören...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback