bra insats.

Sjukt bra match idag! Skönt med ytterligare en vinst. Slutresultat 21-25 till oss. Bra kämpat! Synd på en svacka på ca 20 min och dom hade tagit igen så att det bara var 2 bollar ifrån, när vi faktiskt lett med ca 8 bollar tror jag det var. INTE OKEJ!
Men typiskt oss. Sådant måste vi träna bort, väck, ur vägen. Det ska inte hända!
Fast vi är på god väg, mycket god väg. Orkar mera och blir efter varje match något mer samspelta. Men det finns fortfarande mycket att träna på, vilket vi bara ska se positivt tror jag. Med Emelies hjälp har vi kommit långt och kommer att gå längre. Känns riktigt bra! Gäller bara att vi kämpar på och att ALLA kommer på träningarna, annars blir det ganska meningslöst på matcher. Eller vad säger ni?
Min insats var kanon bra, och jag brukar sällan berömma mig själv. Det är bland det värsta jag vet. Hittar hellre vilka brister jag har och vad jag borde träna ännu mer på. Men idag hade jag noll krav när jag klev på banan då det sett mörkt ut med mina benhinnor. Till min STORA förvåning gick det riktigt bra, jag klarade att springa nästan obehindrat och skickade in 3 baljor och stoppade i försvar. Fattade verkligen INGENTING.
Håller tummarna för att det fortsätter så här. Det kan ju bara bli bättre från och med nu när jag vet vilka åtgärder som gäller för mig.
Fys är det som står på schemat, INGET spring eller något som belastar benhinnorna. Trist men bara det löser sig är jag nöjd.
Nu fortsätter vi bara.



och jag föll för nån på en fest nånstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback