årets halloweenfest.

Kommer att äga rum ikväll. Vi ska nämligen ha halloweenfest med damlaget och herrlaget. Hur många som kommer osv vet jag inte, men kul ska det bli! Och klä ut sig.. Nja sådär. Visst super kul att klä ut sig och att många verkligen går in för det, men själv har jag aldrig varit ett fan av att klä ut mig. Men det är jag det.
Självklart ska jag ju klä ut mig iallafall.
Dagen idag gick kanon, men hur trött var inte jag imorse? Jag var död. Fast jag visste att 4 timmar på arbetet med tok lite barn väntade. Inte hjälpte det. Men det gick fort. Skönt.
Har hunnit med att gymma, gå på apoteket samt glasbanken. Alltsammans med Angelica och Carro. Kommer bli en super bra helg! Trots att det inte är någon match.
Imorgon, födelsedagsfest för Vranko som fyllde i veckan. Fest helg, givetvis när det inte är match. Nu kör vi!



men ni ser ut som dockor i kulisser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback