vänner är allt.

Fy fan, snacka om att det var lön igår. Det känns idag kan jag ju meddela. Men jag är inte bakis, än. Jag är trött som ett as och eftersmaken av redbull hänger kvar. Ikväll blir det lugnt, jävligt lugnt. Men vilken kväll, och vilket gäng vi blev! Sjukt roligt. En till person kunde ha gjort det hela en smula roligare men det gick givetvis inte. Vi bara körde!
Fler sådana kvällar tack! Shit va roligt det var verkligen. Och kameran glömdes bort lite grann men det är smällar man får ta när man har roligt.
Sedan kunde ju kvällen slutat roligare än vad den faktiskt gjorde men strunt samma, jag har världens bästa vänner omrking mig. Det ska ni veta, ni är bäst. Vad gör man utan sina vänner det frågar jag mig.
Nej läge att göra sig i ordning, ouuff. Dags för shopping, men jag sätter mig icke bakom ratten idag, alls.
Peppar mig med en av mina favorit låtar just nu, Nomy - Cocaine. Jag kan behöva en spark i arslet idag.



men jag är ändå inte riktigt lika glad själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback