tänk om, om inte fanns.

Man ska inte ens kanske börja tänka sådär, då är man lost. I det här fallet gäller det kanske inte alla men mig iallafall. Jag FÅR helt enkelt inte tänka så eller på liknande sätt. Det går åt helvete och man sitter där i sin egna lilla värld. Jag i min egna lilla värld är dock en vardag men det hör inte hit.
Var iallafall tillbaka på jobbet idag, det var ganska skönt men jävla måndagar att vara risiga! Och det här vädret sedan! Inte konstigt att sveriges befolkning är deprimerade. OM jag vill vinna på lotto genast! Hell yeah.
Så nu är det ny vecka med nya tag. Men förkyldningen sitter i. Träning imorgon eller ej? Det är frågan. Får se imorgon. Men jag behöver det känner jag. Blä.
Haha vilket deprimerande inlägg, var ju inte riktigt meningen faktiskt. Jag är inte direkt nere så det bara blev en klagovägg helt enkelt.
MEN det som är bra är att snart är måndagen över och en dag närmare helg. Det gör livet värt att leva just nu.



för du kan inte se när löven faller ner, hur fel jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback