soool.

Haha sitter och kollar lite smått på Tinas cookalong. Har inte sett det tidigare men nu råkade tvn vara igång med tv4 och Felix Härngren är med. Hur kul som helst! Haha. Men inte för att man bryr sig speciellt mycket om vad dom lagar det är hur dom eller snarare Felix gör det. Så jävla roligt.
Kan ju i och för sig vara så att man är lite extra glad idag för att SOLEN LYSER! YES! Sen när lös den för fulla muggar? Inte fan var det igår iallafall.
Idag är det match mot Tyresö borta, men jag ska icke spela. Blä blä blä. Så går det när febern höll i sig även igår. Jävla skit säger jag. Jag som är taggad men nej tyvärr. Har iallafall ingen feber och jag känner hur det kryper i kroppen på mig. Lite yr ibland bara. Men det går över.
Får se hur det blir resten av dagen/kvällen.
Igår fick jag ryck och faktiskt RENSADE mitt skoförråd. Inte alls likt mig. Jag KASTADE massor, en hel pappkasse. Ja i och för sig massor av gamla handbollsskor som råkat vara kvar. Men ändå. Jag är stolt. Det gjorde lite ont i hjärtat dock. Men nu är det gjort.



Några par som jag haft under handbollskarriären.



Delar av mitt skoförråd. Jag har ganska mycket skor, ja.

hur kunde du falla när han sa...

Kommentarer
Postat av: Sarah

fan va skrot du har!

2009-11-21 @ 17:36:53
Postat av: taggen

hej!:) dock inte många av de där handbolls skorna som va bra, eller hur:P



hoppas allt e bra hälsa din mor å far kraaam

2009-11-22 @ 00:09:55
Postat av: angelique

sarah: haha ja det vet väl du att jag är ganska duktig på att samla ;)



taggen: kul att du kommenterar lite ;) hehe nee dom var sådär måste jag erkänna!! haha :P det ska jag göra! kram på dig

2009-11-22 @ 17:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback