schwineflu.

Dagen har varit konstig. Mått sämre i magen idag än igår. Va fan är det för fel? Jag blir galen. Men snart så kanske jag får ett slut. Men nu förhoppningsvis får jag inte svininfluensan, för jag var just och tog sprutan. Det gick på 5 röda då det inte var någon kö. Tur att man räknas i "riskgruppen" pga min ansträngnings astma. Annars fick man inte ta. Tur att min bror fick ta iallafall. Haha.
Så håller tummarna för att jag inte blir sjuk nu som många blir. Pallar verkligen inte det.
Men skönt att tisdagen är över. Jävligt skönt. Snart helg så att säga. Inte för att jag har direkt något planerat men det är helg.
Snart åker pappilu igen.. Det känns sådär. Kan ju faktiskt vara därför magen är värre än annars. Kan ju alltid hoppas så det inte är på g att bli sämre bara sådär. På torsdag morgon sticker pappilu igen. Men inte hinner man träffa honom speciellt mycket då han måste ta ett dykpass imorgon! Jävla bajs. Hur fan ska detta gå. Man vill ju gärna ha lite tid tillsammans innan han sticker iväg på nya/gamla äventyr.
Nej det känns faktiskt sådär.



och må kärlek gå din väg igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback