så ja.

Det måste vara för att det snart är helg. För idag var en bra dag. Visst jag mådde verkligen inte toppen men ack va mycket bättre det var. Soft. Plus att vi hade en liten basar på fritids idag, det var mysigt och eftermiddagen gick fort. Skönt värre. Imorgon fredag och det är bara att hålla ut snart helg! Yes finally.
Ska snart iväg till herrmatchen i skogsängshallen, sedan träning efteråt. Får se hur det går idag då. Har inga förväntningar alls med tanke på tisdagsträningen. Uscha.
Bara det går över till matchen på lördag kväll. Nä mer update imorgon hinns inte med nu när morsan också skaffat facebook. Suck. Detta går ju bara utför. Och pappilu har förhandlingar om att kanske åka iväg igen. Ja det är minsann full fart här hemma också. Inte bara på skolan.
Hur jag än vrider och vänder har jag rumpan bar. (Bara talesätt, så ni inte tror att jag har min rumpa bar)



en vacker dag på Stridbergsliden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback