nu har pappilu åkt.

Ja han åkte för snart 2 timmar sedan. Känns inte alls något kul. Trodde det kändes ändå okej när jag vaknade imorse men jag hade fel. Fel fel fel. Det är ju nu man inser att han kommer vara borta en långt tid, igen. Men det är också sista gången så nu är det bara att hålla ut. Jul och nyår värst som vanligt. Och nu är det ju bara min födelsedag han missar och inte allas. Men det är ändå inget att fira, fyller ju liksom inte jämt på något vis. Det klarar man. Han messade mig förra året nästan först så det värmde i hjärtat.
Nästan 3 månader kommer gå fort. Hoppas jag.
Ha en jätte bra resa nu pappilu och hoppas du får det toppen på båten igen! Du är bäst.



förändras aldrig behåll din rastlöshet och stanna inte...

Kommentarer
Postat av: Maria

namen ah tack vad snall du ar =)



forstar att det ar jobbigt! tur att det ar sista gangen

Postat av: angelique

maria: hehe ville ju säga som det var! man behöver höra sådant ibland :)

ja det är riktigt tur att det är sista gången nu :)

2009-11-20 @ 11:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback