match, bk salem.

Så gårdagen var annat än väntad. Mycket konstigt hände men det var roligt! Framför allt kul att umgås med Chippen och Tvärn. Var såå länge sedan, vi spelade Wii och Nintendo 64 och snackade massor. Senare trillade även, Jimmy*2 och Danne in. Och ett tag efter det även Kaisa.
Det blev sjukt sent och jag har iprincip försökt sova hela dagen men det har gått sådär. Tror inte min mage är överens med alkohol faktiskt. Andra gången som den reagerar såhär. Men jag var iallafall inte bakis. Vilket jag garanterat trodde jag skulle vara. Haha.
Snart ska vi iväg till samling, match i skogsängshallen kl 19.15 mot skogås om ni har vägarna förbi. Kul att ha match en lördag kväll. Suck.
Nåja tjejerna ska ut sen efter och jag är givetvis sugen på att haka men det blir nog tyvärr inte så. Jobbar imorgon på pappilus jobb kl 8. Blä. Tur att det inte är ett speciellt svårt jobb. Men det kommer in lite pengar iallafall.
Så ser min helg ut. Men nästa helg kan jag ju säga att kommer vara mer än galen. Reunion kryssningen nu kör vi! Haha.
Match sa jag.



som sjömannen älskar havet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback