inför reunion kryssningen.

Ja den här dagen var som den var. Hektisk. Och den är inte slut än. Packa kvar. För allt bör vara tok klart innan jag lägger mig ikväll. För imorgon finns nada tid över. Precis som idag. Jag som älskar att stressa. Och framför allt, packa. Jag gör vad som helst för att slippa. Typ blogga istället, mycket bra tidsfördriv. Sedan kommer klockan helt plötsligt vara asapa mycket och jag blir ÄNNU mer stressad.
Har bara mig själv att skylla. Som vanligt.
Idag på träningen gick det åt helvete, benhinnorna stod ivägen för att köra stenhårt. Och fysen var jag bara att glömma. I tisdags var bara en bra dag. Det märkte jag idag.
Tyvärr.
Sedan är jag förbannat jävla nervös för den där båten. Varför utsätter man sig ens för något man fruktar? Jag vet inte, tror väl att det ska gå över eller något. Nu har jag inte Jimmy som man kan luta sig tillbaka på heller. Haha. Han förstår mig. Nu får jag fan klara mig själv, jag är faktiskt vuxen. Fast jag inte ens själv tror på det alla gånger.
Har ju andra underbara själar med mig. Tackar för det!
Kommer bli kul det VET jag! Men jag är nervös iallafall.
Hoppas hinna blogga imorgon innan jag drar men det är tveksamt.
Magaluf reunion kryssningen, här kommer vi! På MIN fredag och allt, fredagen den 13e.



jag vet att det bara är fantasier...

Kommentarer
Postat av: Adde

Säg åt kaptenen att akta sej för isbergen i Östersjön... haha

Ha en lyckad kryssning..

2009-11-13 @ 07:38:10
Postat av: angelique

adde: kan meddela att det gick kanoners! :D fantastiskt kul helg!

2009-11-15 @ 17:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback