galen vinter, eller.

Vilken skit onsdag. Usch va jag är neggo nuförtiden känner jag. Men det är sådana tider! Eller något. Idag har jag inte alls känt mig något vidare bra. Frusen, jordens huvudvärk/migrän och ja vad vet jag. Träningsvärken smög sig på som väntat efter gårdagens träning. FY FAN kan knappt gå! Haha. Men sjukt skönt. Imorgon är det gym innan handbollen med Angelica. Super nice om man kan köra så varje torsdag så vi har rutin på det. Kommer bli toppen och lön på fredag. Ja livet rullar på, nästan för fort att man knappt hinner med att leva. Som jag sa till mammilu idag. Men det känns ungefär så. Tyvärr.
Pratar just nu med Stina också. Hon kom upp till Sälen igår och ska jobba där nu i vinter. Våran idé långt innan sommaren och egentligen redan förra året men som aldrig blev av. Och nu iår bangade jag pga handbollen. Men jag ska jobba där säsong nångång så är det bara. Vore så kul! Så i vinter kommer jag och hälsar på henne. Det är spikat. Ska bara veta lite mer hur jag jobbar sedan är det bara att planera järnet. Fan va kul!
Kanske man får lite vinter i vinter äntligen.
Snart Bonde söker fru som alltid, rutin på onsdagar med mammilu. Skönt att ha lite sådant. Sedan blir det fan sängen med mitt jävla huvud. Huvudvärk är bland det VÄRSTA jag vet.
Fick mess av pappilu idag också, han skrev att det knappt känns som att han varit därifrån.. Bra och dåligt såklart. För oss här hemma då alltså.
Grattis farmor också på födelsedagen!!



dom får dig vart dom vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback