sooorry.

Lite seg på att uppdatera, men nu är det faktiskt så att jag har börjat jobba. Tjohooo! Och vilka galna dagar det varit... PUH! Men roligare jobb får man ju leta efter. Det händer minsann alltid något. Som i söndags hade jag och mamsen gjort egna kosmiska hattar av folie som vi använde oss av. För folk var fan sjuka då. Har bilder som kommer komma upp. På torsdag är jag ledig och tänkte uppdatera lite närmare. Och jobbet har gått galant faktiskt, får ju sjukt bra hjälp så det är coolers. Så sorry för den dåliga uppdateringen mina vänner men det kommer det kommer. Ha tålamod!
Men hoppas ni alla tar hand om er och tänker på mig i värmen, dock är det lite kyligt idag så en tröja är på.
Lovar uppdatering på torsdag. Svårt att hinna med när man har så mycket annat för sig liksom.

så länge du är med mig...

Kommentarer
Postat av: <3

hahaha ange du är så söt :D

Postat av: Adde

Gissa vem!? Mohahahaha!

Jenny tipsade..

Så nu behöver du inte sakna mej.. :P

Kommer kolla in här ibland och kanske skriva någon passande kommentar..

Ha det bra och glöm inte solskydd och näs skydd.. ;)

2009-05-13 @ 18:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback