lite bilder.

             

Ja så mycket bilder blev det visst inte. Haha. Men jag laddar samtidigt upp på www.pixbox.se/aangelique så kika gärna in där också. Och yes det är sant, Mamsen åkte slingshot. Våran söndag var helt crazy. Det var även då vi fick användning av våra kosmiska hattar av folié. Och OM det behövdes. Så mycket märkligt som var den dagen fanns verkligen inte. Och att Hästen åkte hem kan man säga att vi firade. Lugn och ro iallafall fram till midsommar. Puh.
Njut på pixbox vetja!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Haha mamsen är crazy! Holy shit, inte ens jag vågade åka den där slingshoten! Hälsa alla :D (är inte ett dugg avis på ditt liv nu ange ;-)

2009-05-14 @ 18:34:15
Postat av: Charlotta

Hej gullet. Jag har det super i Alcudia! Jag tog ditt spanska nummer på fb, så jag ringer så fort jag kommer till maggan med alla guider! Puss puss Lotta

Postat av: adde

Går visst inte att lura dej inte! moahahaha

Fin utsikt du tycks ha iaf..:)

2009-05-17 @ 14:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback