julafton över.

Ja som sagt igår var det ju julafton på Treo. Och va mysigt det var! Jösses. Jag och Mamsen dekorerade i hela baren med julpynt och julmusik. Kunde inte blivit bättre. Eller det regnade några droppar men inget ihållande liksom. Så det var skönt. Så sommarglögg blev det som Danne fixade ihop och pepparkakor från IKEA. Kalle Anka och julklappsutdelning. Riktigt skön stämning faktiskt. Har tagit många bilder så det ska upp såklart! Men när hur var varför blir nästa bekymmer. Kommer lägga upp lite nu men mer kommer säkert senare.
Vet inte riktigt vad mer jag ska säga om våran julafton. Mer än att jag var tomtemor med en söt klänning. Haha. För ingen jul utan att personalen går in för det.

 

Nepp det ville sig inte alls att ladda upp bilder. Så får försöka en annan gång. Lite kommer upp på facebook iallafall. Ska försöka hinna med pixbox också.

och folk log åt mig bakom ryggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback