fraaaaamme.

Love love love. Jag är "hemma" <3 Och har inte kommit längre med resväskan än till TreO. Det kallar jag mys. Har hängt här sedan runt halv 11 imorse och myst med mamsen och solat massor. Så nu kan jag säga att jag är serverad rosévin ute på terassen i solen. Kan inte säga att jag klagar, det minsta. Trivs som fisken i vattnet, efter inte ens 12 timmar som "anställd".
Kommer bo hos familjen O nu i helgen och på måndag ska jag och Iida checka lägenheter, 2 st men vi har nog redan bestämt oss för en av dom. Jag har verkligen flyttat.

Jag är as jävlar jätte framme. Nu börjar det spanska livet, på riktigt.

för stockholm blir aldrig min stad...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Damn! Vad roligt! Jag vill också ha solsken och bli serverad rosévin.. men jag är absolut inte avundsjuk, inte det minsta;)

Postat av: stina

fy fan vad jag är avis nu!!!!!!!

haaa det så sjuuuuukt jävla bra och roligt! jag saknar dig ska du veta! PUSS <3

2009-05-03 @ 03:12:21
URL: http://stinalundstedt.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ååh, låter helt underbart!! Skönt o höra från dig! :D

2009-05-03 @ 12:19:37
URL: http://faantastic.blogg.se/
Postat av: angelique

hanna: tss nää det förstår jag ;) skulle inte jag heller bli!



stina: hehe jaa det ska jag! saknar dig med :) <3



cissi: yes, ville allt visa att jag lever :D so far... ;)

2009-05-03 @ 17:39:21
Postat av: Emmelie

ÅH vad jag är avundsjuk!!!! Hälsa alla på Tre O från mig och Jimmy :D

2009-05-03 @ 21:57:12
Postat av: Emmelie

ÅH vad jag är avundsjuk!!!! Hälsa alla på Tre O från mig och Jimmy :D

2009-05-03 @ 21:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback