dan före doppare dan.

Trallalala! Och här kommer en liten trumvirvel också. Närå men nu jävlar är det galet nära, närmare än någonsin. Jag försöker fixa lite här hemma. Går sådär. Och resten av packningen. Nåjo den står still utan tvekan. Man kan säga att jag vägrar lite. Ruggit blandade känslor just nu, kan inte riktigt fatta det. Men iväg ska jag och det är redan inatt. Eller hallå, redan och redan. Jag har ju nämligen räknat ner sedan november. Haha. Är man en smula knäpp så är man.
Gårdagen, valborg och yes överskattat och inte direkt super dunder mega kul. Träffade roliga människor och så men tror jag hade tankarna på annat håll helt enkelt. Vi slutade på Tb´s efter en del om och men, struntade i stan helt.





Valborg som den var när vi var små. Mysigt att stå där och se på brasan som var på våran baksida. Och skönt att träffa systeryster också för att säga hejdå och uppdateras lite om läget. Minnen, minnen.

Så gänget ska in till Söder idag istället för att sitta och mysa. Själv ska jag möta upp Linda och vi ansluter säkert till dom andra. Så kanske ska få arslet ur vagnen och få något gjort här hemma då några timmar försvinner ganska hastigt i stan. But I love it.
Men hinner slänga in något inlägg till innan jag drar. Mest för att känna på plusen. Har iallafall redan checkat in. Haha. Fick ett sms om att man kunde göra det så allt är klart. Fy fan. Jag åker verkligen.

1 dag kvar.

det finns ingen tid kvar, det finns ingenstans att gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback