snart helg.

Jajamensan snart äntligen helg! Och jag får känslan av en bra helg. Inga matcher dock då serien nu är över. Detta betyder då alltså, fest fest fest. Tror det kommer bli så himla roligt. Fredag alltså erotikmässan med en jävla massa folk, super kul med andra ord. Och lördag utgång med dom som vill följa med och Linda. Så får vi se om jag hinner en sväng att gratta Carro B som fyller år på söndag och har lite folk och sånt hemma. För att sedan kanske möta oss i stan. Kan ju inte bli bättre alltså.
Så jag ser fram emot helgen. Trots att jag nog är den enda som inte får lön idag. Vilket är mindre kul men lite roligt ska man väl kunna ha iallafall för dom få slantar man har.
Så idag har man varit hurtbulle no 1, med Angelica. Kändes sjukt bra trots att vi firade gymbesöket med muffins. Haha. Men fika bör man annars dör man. Snackat en del och sedan en promenad på en timme. Hur skönt som helst! Så på fredag blir nog nästa träningspass som det ser ut nu.
Fick iallafall jobba imorgon, jippie! Så man har någon inkomst alls i april.

49 dagar kvar.

du har lämnat mig på det jävligaste av platser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback