små tråkigt.

Inte nog med att man är sjuk (dock börjar jag bli bättre) det händer ju andra saker hela tiden. Våran inneboende kom hem tidigare idag och var sänkt, hans pappa hade gått bort imorse. Jag som inte riktigt vet hur jag ska ta mig till eller säga i ett sådant tillfälle hoppas att jag inte sa något dumt. Men jag verkade klarat mig fint, iallafall vad som kändes vid middagen ikväll.
Mormor min ringde ikväll också och talade om att hon fått en propp till i sitt ben, haft en propp tidigare i samma ben. Men att det nu inte var någon fara. Klart man blir lite fundersam.
En del annat jag fick veta idag också men det kommer nog lösa sig fint. Hoppas jag.
Så självklart ska man ju inte bara få tycka synd om sig själv för att man är sjuk. Det heter ju "en olycka kommer sällan ensam" det tror jag stenhårt på. För det är inte första gången det inträffar.
Något tråkigt är också att vårat äldsta marsvin Ozzy har fått nå skit i ögat så det är svullet stackarn. Usch jag får så ont i magen av sådant.
Imorgon dock då får vi förhoppningsvis ett till marsvin, haha. Då har vi 4 st. Great great =) Och pappilu kan inte säga något om det för fem öre!
Nä kolla lite på semester svenskar nu va. En tråkig update idag helt enkelt. Dom finns också tyvärr.



70 dagar kvar.

vad jag hoppas att du, kan se mig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback