säsongstart för lost.

And I LOOOOVE IT!! Äntligen. Som man väntat. Igår var det liksom en sammanfattning av allting och det var väldigt intressant faktiskt. Eller var det i förrgår. Jag har noll dagsperspektiv. Men vilken rutten tid dom satt Lost på. 22.40 en torsdagkväll!? ALLVARLIGT!
Efter 5 år med våra onsdags rutiner så pajar dom allt och man får se det inspelat ensam typ. Jävligt sunkigt tv4! Riktigt illa. Jag blir förbannad.
Okej, lite glad är jag att det börjar igen. Dock kommer jag typ missa säkert 10 avsnitt eller vad det blir. Mer än det säkert. Orkar inte räkna. Vi får kirra boxarna eller jag ladda ner när jag har tid i Spanien.

Hahaha jag är verkligen dagvild om något. Jag trodde verkligen verkligen att Lost börjar idag, men hur tänkte jag då? Det börjar ju på tisdag. Haha. Kan inte sluta skratta åt mig själv. Snacka om helt borta.

Något som börjar riktigt komma i tankarna är att pappilu snart kommer hem. Snart är det inte ens en vecka kvar. Hur sjukt är inte det!? Jag fattar det inte. Fastnade igår kväll att läsa min blogg ifrån sommaren och bland annat när han åkte. Det är så sjukt att jag inte förstår det. Och han är hemma om lite mer än en vecka.. Jag älskar den tanken.
Undrar om det är därför jag har en klump i magen? Nä det kan inte stämma, det borde vara fjärilar.

62 dagar kvar.

bakgator, jag mötte dig på bakgator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback