så var man sjuk.

Kan säga att turen inte kan vara på min sida just nu. Har varken tid, ork eller lust att bli sjuk nu. För det innebär inget jobb för min del om det möjligtvis skulle dyka upp. Som imorse kvart över 7, ringer dom från norsborg och vill att jag gärna jobbar. Fanns inte en chans i världen med den halssmärtan och febern i kroppen att jag skulle orka jobba någonstans jag aldrig varit.
Inte nog med att vara sjuk och hata att må skit så sov jag förjävla dåligt. Man kan sammanfatta det med nästan ingenting alls. Skit skit skit.
Men mammilu som är så snäll gjorde i ordning en varm whiskey till mig igår så jag kanske blir bättre. Inte för att det hjälpte men jag gör ALLT för att bli frisk. Det är en viktig match i helgen och jag gillar inte att missa träningar. Det är ju så kul att träna för det första och för det andra så är det inte kul att missa dom. Så är det bara.
Så en riktig tråk dag har det varit. Följde i och för sig med Jimmy och Danne upp till Jimmys lägenhet en liten stund för att se hur det ser ut. Det kommer bli sjukt snyggt när det är klart! Hans kök kom tidigare idag också. Så grabbarna får jobba häcken av sig. Haha.
Annars, bara legat i sängen och tyckt synd om mig själv. Pratade en sväng med Stina också. Usch stackarn! Du vet att jag finns här gumman.
Kanske man ska få i sig lite mat blivit dåligt med det när halsen gör så jävla ont.

71 dagar kvar.

lär dig ta slagen eller hoppa upp i matchen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback