önskar mig lite vår.

För nu är det inget vidare väder ute. Små kallt och grått. Varken regn eller snö iallafall så det är ju bra.
Idag ska jag åka och träffa
Sara det var alldeles för länge sedan så nu är det dags. Kommer få träffa hennes son Rasmus också. Otroligt söt unge som jag hittills bara fått se på bild dock. Så det kommer bli en väldigt trevlig dag faktiskt.
Senare ikväll och så har jag inte det blekaste aning om vad jag ska göra. Grabbarna kommer nog vara i Jimmys lägenhet och pyssla, kanske man går dit en sväng.
Nä nu ska jag göra mig i ordning så jag kommer iväg. Får ju faktiskt skjuts av Jimmy dit så bara det är lyx.


68 dagar kvar.

som löv i november måste du falla...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej. Ja nu ar det de sista jag har tid att skriva som det ser ut for nu aker vi till Singapor igen och nar vi hamnar har i Phuket igen da startar resan hemmat. Det var val inte kul att du ska vara sjuk igen hoppas det ar over. Kul att se bilder fran hemmavid med sno ocksa. OK nu ska jag ga och losa av Sophie (maste ju jobba ocksa) Puss o kram. Pappa Snalla inga fler marsvin va

2009-03-07 @ 08:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback